امام جمعه موقت يزد، روز نهم ارديبهشت ماه (روز شوراها) را يادآور شد و بر رسيدگي بيشتر و ارائه خدمات بهتر مسئولان امور شهري به شهروندان تاكيد كرد.
‬ 

 

امام جمعه موقت يزد، خواستار رسيدگي به امور رفاهي و معيشتي كارگران و معلمان شد.

حجت‌الاسلام "محمدحسن معزالديني" درخطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد با گرامي داشته هفته معلم و كارگر و تبريك آن به معلمان و كارگران، از اين دو قشر به عنوان زحمتكش‌ترين قشر جامعه ياد كرد.

وي اضافه كرد: چرخه اقتصادي كشور دردست كارگران است و بايد امور معيشتي آنها تامين شود تا اين چرخه از حركت باز نايستد.

وي با بيان اينكه قوانين و مقررات زمينه‌ساز اين شود كه كارفرما بتواند مديريت و كارگر بتواند كار كند، اظهاراميدواري كرد: اين دو در محيط صميمي به فعاليت بپردازند.

معزالديني گفت: وظيفه معلمين نيز در تعليم و تربيت و پرورش استعدادها، بسيار سنگين است و بايد امكاناتي فراهم شود تا آنها نيز بتوانند بهتر به امور تحصيلي دانش‌آموزان رسيدگي كنند.

وي همچنين توجه به رشته‌هاي آموزشي "مديريت" در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي را خواستار شد و اين رشته را از نيازهاي اساسي جامعه دانست.

وي در بخش ديگري از سخنانش با گرامي داشت روز معلم و ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري از مقام علمي اين شهيد تجليل كرد و افزود: مطهري در بسياري از زمينه‌هاي علمي، كم نظير و در بسياري زمينه بي‌نظير بود.

وي با بيان اينكه استاد مرتضي مطهري، نقش اساسي در تنوير افكار صاحبان تعليم و تربيت داشت اضافه كرد: او حقيقت اسلام را چشيده بود.

امام جمعه موقت يزد، روز نهم ارديبهشت ماه (روز شوراها) را يادآور شد و بر رسيدگي بيشتر و ارائه خدمات بهتر مسئولان امور شهري به شهروندان تاكيد كرد.

یزدفردا       ایرنا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا